domenica 13 luglio 2008

Now or Never - High School Musical 3

Su Radio Disney, Podcast della Walt Disney Pictures, è arrivata finalmente la prima canzone, cantata da Zac Efron e dalle Cheerleader, di High School musical 3, Now or Never, con la quale si dovrebbe aprire il film.

Ecco la canzone presa da YouTube e il testo:



Testo:

16, 16, 16 minutes left
Better get it done
16, 16, 16 more minutes
Get ready, GAME ON!
16, 16, 16 minutes left
Runnin out of time
16, 16, 16 more minutes
It's on the line
16, 16, 16 minutes left
Better get it done
16, 16, 16 more minutes
Till we're number one!

[Coach]
LET'S GO TEAM!

[Troy]
Gotta get it together
Yeah, pull up and shoot (SCORE!)
Are you ready? Are you with me?
(Team, team, team, yeah!)
Shake'em with the crossover
Tell me what are we here for?
(To win)
Cuz we know that we're the best team
(Come on boys, come on boys, come on!)

The way we play tonight
Is what we leave behind (that's right)
It all comes down to right now
It's up to us (Let's go!)
So what are we gonna be?
T-E-A-M TEAM!
Gotta work it out
Turn it on
Come on!

This is the last time to get it right
This is the last chance to make it or not
We gotta show what we are all about (Team!)
Work together
This is the last chance to make our mark (Shoot!)
History will know who we are
This is the last game so make it count
It's Now or Never

W-I-L-D WILDCATS! (atta boy)
You know we are
W-I-L-D WILDCATS!
Come on, come on!
West High Knights, heey
Yeah, we're doing it right, oh yeah
W-I-L-D WILDCATS!
Now's the time!

Gotta get it inside, down low
In the pain now shoot, SCORE! (defense!)
We gotta work it together
Gimme the ball
Gimme the ball
Gimme the ball
Fastbreak!
Keep the ball in control
Let it fly from downtown
(3, 4)
Show'em we can do it better
Go, go, go
Come on boys!

(WILDCATS)
The way we play tonight (yeah)
Is what we leave behind (that's right)
It all comes down to right now
It's up to us (let's go)
So what are we gonna be?
T-E-A-M TEAM!
Gotta work it out
Turn it all
Come on!

This is the last time to get it right
This is the last chance to make it or not
We gotta show what we are all about (Team!)
Work together
This is the last chance to make our mark (Hoop!)
History will know who we are
This is the last game so make it count
It's Now or Never

[Troy]
Right now I can hardly breathe
[Gabriella]
Ohh, you can do it
Just know that I believe
[Troy]
And that's all I really need
[Gabriella]
Then come on!
[Troy]
Make me strong
It's time to turn it up
GAME ON!

WILDCATS!
Gonna tear it up
GO WILDCATS!
Yeah we're number one
HEY WILDCATS!
We're the champions
GO, GO, GO
TEAM! Oh!
West High Knights, heey
Yeah, we're putting up a fight
We'll never quit it, gonna win it
Let me hear you say
HEY HEY HEY HEY HEY

This is the last time to get it right
This is the last chance to make it or not
We gotta show what we are all about (Team!)
Work together
This is the last chance to make our mark (Hoop!)
History will know who we are
This is the last game so make it count
It's Now or Never
Yeaaah.

PS: Il video è amatoriale, sono le scene dal promo del trailer.

NON PERDETEVI IL TRAILER E IL MAKING OFF, OGGI, 13 LUGLIO, ALLE 17.00 SU DISNEY CHANNEL ITALIA!
MyNewAnimatedLife è un sito indipendente e non autorizzato dalla Walt Disney Company, e rappresenta le opinioni di conoscitori e appassionati dell'arte e tecnologia Disney con le loro quisquilie e pinzillacchere.
Ci riserviamo tutto il diritto di rispondere male a chi si lamenta che è finita la fantasia a Hollywood solo perché stanno facendo un sequel di Mary Poppins. Che poi voglio dire, è tratto dai romanzi originali di P.L. Travers, sono passati più di cinquant'anni, e c'è Lin-Manuel Miranda che farà cose, che problema avete?

Il sito utilizza il Programma affiliazione Amazon.

Per informazioni contattate:
email